Hallo,

ich habe zwei Fragen.

1. Kann ich automatisch gelöschte E-Mail im Ordner „Unbekannt“ bei WEB.de wieder herstellen?

2. Was hat es mit dieser Fehlermeldung auf sich:

„Delivery has failed to these recipients or groups:
hpompl@t-online.de
Your message wasn´t delivered. Despite repeated attempts to deliver your message, a connection to the remote server couldn´t be made.
Contact the recipient by some other means (by phone, for example) and ask them to tell their email admin that it appears that your email system is unable to connecto their email system. Give them the error details shown below. It´s likely that the recipient´s email admin is the only one who can fix this problem.
For more information and tips to fix this issue see this article: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=389361“

Diese Meldung habe ich vereinzelt beim Versand von Massen-Mails aus meinem Sportabzeichen-Verwaltungs-Programm über Outlook bekommen.

Danke für Ihre Antwort.

Mit freundlichen Grüßen
Wilhelm Pfeifer
Kd.-Nr. 93-356825-18

Beantwortete Frage von noha August 3, 2021